I'M AN IDIOT PART 2

En svart folksamling på en grusparkering. Jag går igenom den. Men någon jävel tar tag i mej. Stoppar mej. Jag vänder mej om. Vart är han? Vart fan är han? Ungefär samtidigt som jag skall måtta det första slaget ut i tomma luften. Ser jag, inser jag och ber en stilla bön som tack till han där uppe. Rakt framför mej, står hon. The one and only. Hon med ett elefantnamn. Vackrast av alla kvällen till ära. Roligast. Snällast.

På sidan av parkeringen går en kille runt i cirklar med en väska.

Efter ett tag kommer Simon som går långt på nätterna. Caroline som inte hittar hem själv. Mycket trevligt. Sedan kommer den elaka blixten. Hade du inte kramat mej innan du gått hade jag fallit ned. Åka Hem? Kommer du imorgon? Jag måste stå lite på bara 1 fot för att frågorna inte skall ramla ur munnen på mej. Alla på en gång.

Du går och tar din väska av killen som går runt i cirklar.

Går bort i ljuset och lämnar mej i mörkret. Sedan faller jag bort i mina drömmar. Sova kallas det.
En gemytlig dag med killen som opererat sin pung går. Kväll. Jag skriver ett oskyldigt sms. HALLÅ? VILL DU KNULLA MED MEJ? Inget svar. Tur jag inte skrev det till dej.
-Kommer du ikväll? från idiotola
-nej kan inte. från dej

Tjej till kille Sms ordbok
Nej kan inte - Fuck you.

2 sms och ett svar senare kommer det andra svaret. -Okej gör så(Y)ha det kul! Jag slår upp det på sid 27 i ordboken.

Tjej till kille Sms ordbok

Okej gör så - Gör något annat. Så du slutar skriva till mej.
Ha det kul - Skaffa en annan tjej.

Totalt vilsekommen i denna värld (jag hade inte ordboken med mej!) klickar jag iväg ett sms. Frågar om hon vill se mej igen. Någon annan gång. i livet. Svaret låter sig inte vänta. - Har nog inte tid i veckan=(

Tjej till kille Sms ordbok
Har nog inte tid - Jag har tid men du är jobbig och jag vill inte se dej. Har nog inte tid [imorgon] - Du kan få en andra chans. [i veckan] - Kommer aldrig vilja träffa dej mongo.


Måste du vara full. För att du ska se mej i ögonen. En gång till?

Förresten tack för att du kallade mej mongo.


Kommentarer
Postat av: Feffe

vill du ha tillbaka mössan någon dag och träffas? :)

2010-09-03 @ 22:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0