I'M AN IDIOT PART 1

Musik & Motor festival i ...*host*
Jag vet nu färgen inuti mina fickor. För jag vände dom ut och in. Jag hittade pengar, 3 enkronor och gick vidare till baksidan av älvdalsparken. Gratisdörren. Den där bak var tom. Fin. På långt håll. På nära håll stod det en vakt och min blick flackade ner i backen och hjärnan gick därifrån. Detsamma gjorde kroppen. Sedan bestämde sig båda för att ta vägen från himlen ned på festivalmorådet. Stadiga steg in i skogen. Tomt på ljus i skogen och tomt på vakter längs stängslet. Öppnar ögonen lite mer och ser två vakter gåendes där borta bakom husvagnarna. Lyfter blicken mot taggtråden. Lyfter händerna uppåt. Sänker blicken nedåt. Vakterna kommer hitåt. Öppnar munnen. -Sätt på strålkastarn. Jag sänker armarna. Ska gå tillbaka. På land. Inte simma. I en bäck. Som jag gjorde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0